I'M BACK



Hmm. Jak tu zacząć? Cześć? Jak leci Czytelniku? Chyba coś takiego. Jakoś tak to było. Trochę zapomniałem, nie ukrywam. 4 stycznia 2015 roku czyli ponad półtora roku temu zamieściłem ostatni wpis na blogu. Pies. Wiesz... Głupio mi, że tak poszedłem. Że zostawiłem. Że teraz tak po prostu wracam.

Co się u mnie działo? Cała klasa maturalna za mną. Matura też. Wyniki w lipcu, będzie dobrze. 

Nie chcę się rozpisywać o powodach tak długiej przerwy. Nie chcę pisać o tym co robiłem w czasie przerwy. Przynajmniej nie w tym poście. Przede mną nowy etap w życiu. Wielka zmiana. Skończyłem liceum. Co dalej? O tym w następnym poście już jutro. 
Wróciłem na dobre. Tak myślę. 

Ps. Nigdy nie sądziłem, że po 1,5 rocznej przerwie będę w stanie gdziekolwiek wrócić. A jednak.

This entry was posted on czwartek, 26 maja 2016. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply